طنز ( پ نه پ )
جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده
دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟
گفتم پـَـَـ... گفت : خفه شو بی شخصیت ، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!!
گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه!
طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ، مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین..!
**********
صدای
خروپفش کشتمون ! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت میکنه؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ ـ جنس صداتو دوست دارم میخواستم بت بگم سعی کن
تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کن
**********
با کل
فامیل واسه بابابزرگم رفتیم خواستگاری، پیرزنه بهش میگه شما تا حالا ازدواج
کردین؟
پـَـــ نَ پـَـــ تک پسر خونه ست، ما 60 نفرو هم از پرورشگاه
ورداشته اورده بیایم واسش خواستگاری
*********
لاکپشته ما رو دیده ، رفته تو لاکش ... دوستم میگه: ترسیده؟
پَ نه پَ چشم گذشته ما بریم قایم بشیم ... بدو بریم بــــدو !
**********
بابابزرگم داشت تو خواب صداهای عجیب و غریب در میاورد !
خانمم میگه داره خرناس میکشه؟!
پَ نه پَ داره کانکت میشه ولی چون تو محل ما ADSL نمیدن از dial-up استفاده میکنه
*********
با دوستم نشستیم عکسای عروسیه اون یکی دوستمو نگاه میکنیم ...
میگه سارا شوهرش کچله؟!
پَ نه پَ مو داره فقط فرقشو گشاد باز کرده
**********
میخوام برم خونه چشام قرمزه ... به رفیقم میگم چشام قرمزه؟
میگه آره میخوای همینجوری بری ؟
پَ نه پَ وایمیسم تا سبز شه بعد حرکت میکنم ...
**********
گاو اولی : ما !!!!!!!!!!! گاو دومی : ما !!!!!!!!!!!! گاو اولی : پ نه پ اونا!
رئیس گاو داری: پــ نه پـــ و زهرمار,کوفت!!!
ستاد مبارزه با پــَ نــَ پــَ - واحد دام و طیور
(نکته کنکوری:چه کسانی گفتند پ نه پ؟! )
**********
رفتم مغازه میگم یه نوشابه بزرگ بدین.. میگه خانواده باشه؟
میگم پ ن پ مجرد باشه اهل نماز و روزه هم باشه
**********
نوزاده
تو بغل مامانش گریه میکرده مامانه میگه قربونت برم گرسنته؟
بچه هه به اذن
خداوند میگه پَ نَ پَ دارم برای گرسنگان و زلزله زدگان سومالی گریه میکنم
*********
پرسید شبی ز حال من دلدارم
گفتم که ز رنگ و بوی تو بی زارم
گفتا نکند 2 تا شده شلوارت
گفتم پ ن پ فقط تو را دوست دارم
**********
تو
بانک بودم نوبتم شد رفتم جلو باجه 7 ،آقاهه تقریبا دیگه منو میشناسه
انقـــد رفتم بانک گفت:لطفا" شمارتونو بدید...
گفتم:شماره نوبتــمو؟
گفت:پ ن
پ شماره موبایلتـو! فقط بگما من تک می زنم تو زنگ بزن! شماره نوبتمو بهش
دادم یه چکم بهش دادم کــه نقدش کنه.
می گه:می خوای نقدش کنی؟
گفتم:پ ن پ
اینو دادم واسه این کــه تو شارژ بخری زنگ بزنی..!
***********
رفتم
قنادی میگم یه کیک میخوام روش نوشته باشه پیوندتان مبارک..
میگه واسه جشن
عقده؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه ختنه ست .......بریدیم، با درخت کاج
پیوند زدیم..
***********
برای بار اول رفتم مرکز اهدای خون ... پرستار می گه میخواین خون بدین؟
گفتم پَ نه پَ پشهایم اومدیم مهمونی !
بعد نیم ساعت نوبتم شده میگه کارت ملی؟
میگم مگه کارت می خواد؟!
میگه : پَ نه پَ میتونی آزادم بزنی ... لیتری ۷۰۰ !
**********
خدا حافظ همین حالا